ריטריט הכנה לגיוס,
בואו לעשות לצבא
בית ספר!

הצטרפו לריטריט הכנה לגיוס הראשון מסוגו –
BootCamp ייחודי ומקיף בן יומיים שיכין אתכם בצורה מיטבית לקראת הגיוס לצה"ל!
במהלך הריטריט, תעברו הכשרה מעמיקה למבחני המיון של הצו הראשון ויום המא"ה, עם שיטות ותרגולים המדמים את המבחנים האמיתיים, תצוידו בכלים חשובים שיעזרו לכם להצליח לא רק בצבא, אלא גם בהמשך החיים, ותרגישו מוכנים ובטוחים לקראת כל שלב בתהליך הגיוס.

העניקו לעצמכם יתרון – הצטרפו לריטריט שייתן לכם את כל הכלים להצלחה בצבא!

כל מה שחשוב לדעת

הריטריטים נערכים במיקומים שונים ברחבי הארץ ומיועדים לקבוצות קטנות ומצומצמות, על מנת לאפשר אווירה אינטימית ולספק יחס אישי ומקצועי לכל משתתף. הכנה איכותית לתהליך הגיוס היא מורכבת ודורשת תרגול מעמיק. במקום לפרוס את ההכנה על פני 6 מפגשים, אני מציעה מסלול מרוכז של יומיים אינטנסיביים, במהלכם נצא למסע משותף, בו נטפל בכל החששות, נתרגל סימולציות מעשיות, נתנסה במבחנים המדמים את מבחני הצו הראשון ויום המא"ה, ותקבלו תשובות לכל השאלות שיעלו לקראת תהליך הגיוס.

הכנה מקיפה לכל שלבי הגיוס לצה"ל

הריטריט מציע תהליך ממוקד ומעמיק, עם יחס אישי, המכסה את כל שלבי המיון והגיוס לצה"ל: הכנה לצו ראשון, הכנה ליום המא״ה, שאלון כישורים וראיונות מיוניים. תקבלו את הכלים והידע הנדרשים כדי להרגיש מוכנים ובטוחים בכל אחד מהשלבים, שיבטיחו חוויית גיוס חלקה, רגועה ומוצלחת.

חוויה שמדמה צבא

במהלך הריטריט, תתנסו בתרגילים המדמים את מבחני המיון בצה״ל, במחיצת עד עוד 9 משתתפים (בנים ובנות לחוד) ליומיים חווייתיים במיוחד. הקבוצה הקטנה מאפשרת חיבור חברתי ומקצועי שנרקם מהר משחושבים, שיתוף פעולה שנחוץ גם למיונים עצמם והתמודדות עם אתגרים אישיים (כל אחד והאתגר הפרטי שלו). רק כך, תוכלו ללמוד באמת על גבולות היכולת שלכם ולפתח משמעותית את המסוגלות ואת תחושת המסוגלות שלכם בחשיפה למצבים הזהים לאלו שחווים בתהליך הגיוס.

ייעוץ והכוונה אישית לכל משתתפת

כל משתתפי הריטריט יקבלו ייעוץ והכוונה אישית, המבוססים על הפעילויות והסימולציות שעברו במהלך ההכנה. יחד ננתח את החוויות וההישגים שצברתם, נזהה את החוזקות ואת הנקודות לשיפור, ותצאו עם תובנות מותאמות אישית לגביכם ולגבי תפקידים וסוגי שירות שיכולים להתאים לכם בצורה המיטבית. כל משתתפי הריטריט יהנו מטיפים והמלצות פרקטיות שיסייעו להם לבחור את המסלול המתאים להם ביותר בצה״ל.

ניסיון והבנה מעמיקה של תהליכי הגיוס

כמומחית בהכנה לתהליכי המיון והגיוס לצה"ל, אני מביאה לריטריט את הניסיון האקדמי והמקצועי הרחב שצברתי במהלך חיי ושירותי הצבאי. בעברי שירתתי כקצינה לוחמת בגדוד הקרקל, שירתתי כקצינת הערכה ופיתוח ארגוני במערך מדעי ההתנהגות של צה״ל והשתחררתי בדרגת סרן, שימשתי כמעריכה מומחית ביום המא"ה ושירתתי כמעריכה בגיבושי צה״ל. היכרותי המעמיקה עם המערכת הצבאית מבפנים מאפשרת לי להבין לעומק את האתגרים הייחודיים העומדים בפני מועמדים לגיוס. בריטריט תקבלו לא רק ידע מקצועי אלא גם כלים מעשיים שיכינו אתכן באופן מיטבי לכל שלב בתהליך המיון והגיוס, כך שתוכלו להגיע לתפקידים המתאימים ביותר עבורכן, בביטחון מלא ועם תחושת מוכנות מרבית.

לפרטים והרשמה על #ריטריטגיוס

לשאלות, פרטים נוספים והרשמה לריטריט הכנה לגיוס השאירי פרטים ואחזור אלייך בהקדם.

* מספר המקומות בכל ריטריט מוגבל.

#ריטריטגיוס
מה מחכה לנו?

במהלך יומיים אינטנסיביים ומלאים, תתמקצעו בכל מה שקשור לגיוס לצה"ל, תעברו סדנאות מעשיות ותקבלו הכוונה אישית שתביא אתכן להצלחה בעולם הצבאי.

היום הראשון

קבלת פנים וארוחת צהריים משותפת

נתחיל בקבלת פנים חמה וארוחת צהריים משותפת באווירה נעימה וקלילה, בה תוכלו להכיר את המשתתפים בקבוצה שיתלוו אליכם במהלך הריטריט. זו הזדמנות להתחיל להרגיש בנוח ולהתחבר עם הקבוצה לקראת היומיים המשמעותיים לפנינו.

פתיחה והיכרות

נפתח את הריטריט במפגש היכרות שבו כל משתתפת תציג את עצמה דרך משחק קבוצתי נעים, במטרה לבנות תחושת ביטחון ושייכות כבר מההתחלה, כך שתוכלי להרגיש בנוח לשתף ולהיות חלק מקבוצה תומכת רגשית ומקצועית.

סדנת היכרות עם תהליך הגיוס

בשלב זה נתחיל לצלול לעומק תהליך הגיוס לצה"ל – נרחיב על שלבי המיון העומדים בפניכם, נתעכב על המבחנים והשאלונים בתהליכי המיון ונעמיק בדגשים שחשוב לדעת. המידע יהיה לכם זמין גם באתר האינטרנט, גם בקבוצת הווצאפ הייעודית וגם בחוברת ההכנה הנלווית לריטריט, כך שתוכלו ללמוד, להזכר ולהיערך בכל עת גם לאחר סיום הריטריט.

סדנת הראיון האישי

בסדנה נבצע הדרכה מעמיקה על הראיון האישי בצו הראשון. נלמד איך להתכונן בצורה מיטבית, כיצד לענות על שאלות בצורה ברורה וממוקדת, ואיך להציג את עצמך בצורה המרשימה והנכונה ביותר. ההדרכה תכלול גם טיפים לשפת גוף, התנהלות מול המראיין וכלים שיעזרו לך להתבלט ולהשאיר רושם חיובי.

סדנת הדרכה

בסדנת ההדרכה, נלמד כיצד להעביר מידע והנחיות בצורה ברורה ומדויקת, תוך שימוש בשיטת 5 שלבי ההדרכה שלי, כפי שתידרשו ביום המא"ה. נתרגל כל שלב – מתכנון ההדרכה ועד משוב והערכה – כדי שתוכלו ליישם אותם בצורה מובנית. לאחר כל תרגול, תקבלו משוב אישי שיעזור לכם לשפר את כישורי ההדרכה ולהכין אותכם באופן מיטבי לתחנה האמיתית.

ארוחת ערב בהכנה עצמית

נקדיש את ארוחת הערב להכנת ארוחת משותפת, שבה כל המשתתפים ישתתפו בהכנה ובבישול. זהו לא רק זמן מהנה וחברתי, אלא גם הזדמנות ללמוד על דינמיקה קבוצתית ועליכם בתוכה. במהלך הפעילות, תתנסו בשיתוף פעולה, חלוקת תפקידים, קבלת החלטות ותקשורת אפקטיבית, כל זאת בסביבה קלילה ומהנה. החוויה המשותפת תעניק לכם הבנה מעשית כיצד לנהוג בדינאמיקה הקבוצתית ביום המא״ה.

היום השני

ארוחת בוקר מפנקת במקום האירוח

נפתח את היום בארוחת בוקר עשירה ומפנקת בה נוכל להתמלא באנרגיה לקראת היום והפעילויות שלפנינו.

בוקר של פעילות והתבוננות פנימה

נפתח את היום עם תרגול פיזי מרגיע המשלב חשיבה על העתיד – איך אני רואה את עצמי בעוד מספר שנים, בצבא ולאחריו? דרך תרגילים פיזיים והכוונה מנטלית, נבנה חזון אישי ונתמקד במטרות לטווח הארוך.

סדנת סימולציות בין-אישיות

בסדנה לתחנת הסימולציות הבין-אישיות, נכין אותכם להתמודד עם סיטואציות המדמות מתן שירות ואמפתיה, כפי שתיתקלו ביום המא"ה. נלמד כיצד להפגין הקשבה, רגישות ותגובה הולמת ומתאימה תוך תרגול מצבים רלוונטיים. לאחר כל תרגול תקבלי משוב מותאם אישית לשיפור היכולות לקראת התחנה האמיתית.

שיחה אישית והכוונה פרטנית

שיחות אישיות איתי אחד על אחד, בהן תקבלו את ההזדמנות לשתף על חוויותיכם מהריטריט, לשאול שאלות ולקבל משוב אישי על בביצועים שלכם עד כה. זהו זמן שבו נוכל לנתח יחד את נקודות החוזק והיכן ניתן להשתפר, ולספק לכם תובנות מותאמות אישית שיסייעו לך להצליח בהמשך תהליך הגיוס.

ארוחת צהריים וסיכום

במהלך ארוחת הצהריים האחרונה שלנו ביחד, נסכם את חוויית הריטריט, נדון במסקנות ותובנות שנלקחו מהיומיים האינטנסיביים שעברנו, ונקבל המלצות להמשך תהליך הגיוס. זהו זמן לשתף חוויות, לסגור מעגל ולהבין מהם הצעדים הבאים בתהליך, כשאתם מצויידים בכלים ובביטחון להמשך.

אל תפספסו את ההזדמנות להתכונן לגיוס כמו שצריך!
מספר המקומות לכל ריטריט מוגבל


שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את תשובות לשאלות הכי נפוצות על הריטריט

הריטריט מיועד למי שעומד בפני תהליך המיון והגיוס לצה״ל, כולל צו ראשון, יום המא״ה, שאלונים ומיונים נוספים. הא מתאים גם למי שרוצה לשפר את כישוריו הבין אישיים ולהתכונן בצורה מיטבית לגיוס לצה״ל.

במהלך היומיים תעברו הכנה מקיפה לכל שלבי המיון לצה״ל. כולל סימולציות אישיות וקבוצתיות, הכנה לראיונות אישיים, הדרכות ועוד. כל זאת, לצד כלים מקצועיים ומנטרלים להתמודדות מיטבית עם לחצים ושיפור מיומניות תקשורת.

בהחלט! חלק מרכזי בריטריט הוא התרגול המעשי, הכולל סימולציות המדמות מצבים אמיתיים מהצו הראשון ויום המא"ה.

כל סימולציה מלווה במשוב פרטני כדי לסייע לך לשפר את הביצועים שלך.

כן, במהלך הריטריט כל משתתפי הקבוצה יקבלו ליווי אישי, כולל שיחות אחד-על-אחד ומשוב על ביצועים.

המטרה היא לספק לכל משתתף הכוונה מותאמת אישית ולשפר את סיכויי ההצלחה בתהליך הגיוס.

הקבוצה היא אינטימית ומורכבת מ-7 עד 10 משתתפים או משתתפות בלבד, בהפרדה מגדרית) כדי להבטיח שכל אחד ואחת יקבל יחס אישי ותמיכה מתאימה.

כן, הריטריט מכסה את כל השלבים בתהליך הגיוס לצה"ל – החל מהצו הראשון, דרך שאלוני הכישורים, יום המא"ה, ערעורים ואפילו טעימה ממבחני מיון יחידתיים.

הריטריט מתקיים כל פעם באכסניית נוער או בית ספר שדה אחר בארץ, ותוכלו להתעדכן בכל פעם במיקומו ומועדו דרכי – שלחו ווצאפ ואעדכן בהקדם.

ביום הראשון של הריטריט יש להגיע באופן עצמאי לנקודת האיסוף בתחנת רכבת או תחנה מרכזית עד השעה 13:00.

ביום השני של הריטריט הפיזור יהיה לאותה נקודה (נקודת האיסוף) בשעה 17:00.

תהליכי ההכנה לגיוס הרגילים שלי מתפרסים על פני 7 מפגשים בעלות של 480 ₪ למפגש. ההכנה בריטריט מציעה הכנה מרוכזת של יומיים בלבד בעלות של 1,590 ₪ למשתתף/ת. המחיר כולל הכל – הדרכות, סדנאות, חומרי לימוד, ארוחות, לינה והסעה מנקודת המפגש למקום האירוח ובחזרה לנקודת הפיזור.

מבולבלים מתהליך הגיוס?
הצטרפו לריטריט ותהיו מוכנים לכל אתגר.

לפרטים והרשמה על #ריטריטגיוס

לשאלות, פרטים נוספים והרשמה לריטריט הכנה לגיוס השאירי פרטים ואחזור אלייך בהקדם.

* מספר המקומות בכל ריטריט מוגבל.